saya+suka+saya+sayang+saya+rindu+awak=saya suka saya sayang saya rindu awak..


Click here for Myspace Layouts

Thursday, July 21, 2011

KADANG KADANG KANNNN .....

nih yang nak habaq nih , agak bosan tiap kali cuti je je .. tak kesah lahh cuti ape ..sabtu ahad ke, cuti mid term ke cuti sem ke cuti raye , sume jenis raye .. mesti nih lahh yang jadi .. SAYA NAK JUMPE DIEEEEEE! tu je lahhh ayat yang selalu aku cakap .. kan kan kan ?? hehe .. rindu sangat lahh . kite kat BARAT , die nun kat SELATAN tuh .. kalau lahh aku ade awan terbang macam kat dragon ball tuh , mesti ary2 aku dok jenguk dia naa .. :) AIHHHH! tapi kann bile pk2 blek , seronok jugak dok jauh2 nih , makin2 sayang lahhh ... malu nak cakap .. bukan ape , takkan korang tak faham .. faham kannn???? hehe .. kadang2 tu kann , kalu p mane2 je nmpak orang date , mesti "EYYYYY, JELES NYEEEEE!" nak dating jugak lahhhh .. agak sengal di situ kann .. nak wat cmne .. jauh2 pun kami tetap bahagia .. aminnn~ harap kami kekal bersame sampai bler2 .. doakan kami ye :)



No comments:

Post a Comment