saya+suka+saya+sayang+saya+rindu+awak=saya suka saya sayang saya rindu awak..


Click here for Myspace Layouts

Thursday, July 28, 2011

Ubah Hidup..


KERETA IMPIAN AKU.
AKU NAK BELI KERETA NI!!!
 Alhamdulillah..mcm2 perkara aku beljar bila aku ditemptkn at UiTM ni..Bukn hanya ilmu dlm pelajaran je yg aku dpt,mcm2 ilmu yg aku dpt.syukur sngt2..Mungkin ni la hikmah disebalik kenapa aku ditempatkan di sini..Belum tentu aku habis belajar nanti aku dptkerja yg bagos2 and belom tentu aku dpt ape yg aku inginkan..Di sini aku di ajr untuk belajar sekaligus mempraktikkan ape yg aku belajar.BEST!!! hehehe..Aku ambek bidang pengurusan perniagaan dan dalm masa yg sama aku nk wt perniagaan..so belajar aku dpt duit pn aku ley dpt..hehehe...aku xtoleh belkang lagi,aku nk merancang masa depn aku mulai dr skrg :) biarlah ape org nk kata yg pnting aku xkacau hidup dyorg..aku yg nk ubah hidup aku jadi yg lebih baek..Study is study money is money..Jalan mestilah kedepn bukn kebelakang.Toleh la kebelakang skali sekala untuk kita muhasah diri,bukn untuk kita duduk dlm situasi yg tidk slesa skg ni..Insyallah aku akn berjaya dlm pelajarn dan juga bisnes yg aku lakukn.. AMIN :)

1 comment:

  1. wahh!! gambatte!! ^_ ^ gudluck beb!!u r my best buddy la!!

    ReplyDelete